PRESSEMEDDELELSE: YDERLIGERE 2 PÅ KONTRAKT

23.05.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har skrevet en et-årig kontrakt med Mikkel Bertelsen.

Mikkel havde allerede i sidste sæson kontrakt med White Hawks, men fik midtvejs i sæsonen mulighed for at prøve sig af i Leksand. Her optrådte han for deres Junior 18 mandskab, hvor det blev til 20 kampe.

Vi er glade for at have Mikkel tilbage i truppen. Han har fået sin ishockeyopdragelse i Frederikshavn, og vi ser store udviklingsmuligheder i 18-årige Mikkel Bertelsen.

Mikkel Bertelsen er søn af den tidligere anfører for FIK, Jørn-Ole Bertelsen, der tilbage i 1989 var med til at vinde klubbens første danske mesterskab.

Det bliver med trøje nummer 88 vi kommer til at kende vores unge forward i næste sæson.

Derudover kan vi samtidig meddele, at vi har forlænget kontrakten med endnu en af vores egne drenge. Det er backen Matias Leer, der også i den kommende sæson vil være at finde i White Hawks. Matias har været fast i truppen de seneste to sæsoner, og er en ung mand på 20 år, der stadig kan lære en hel masse. Det betyder meget for os når vores spillere af egen avl ønsker at blive i klubben og i fortsætte deres udvikling.