PRESSEMEDDELELSE: WILLIAM BOYSEN NY WHITE HAWKS SPILLER

28.05.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har skrevet en et-årig kontrakt med William Boysen.

Det er et rigtig stort ishockeytalent vi har sikret os den kommende sæson, hvor 21-årige Boysen i sidste sæson fik sat et solidt indtryk i Metal Ligaen. Han leverede hele 25 point for Rungsted i grundspillet, og var i det hele taget en spiller man lagde mærke til.

William er nu klar til at tage endnu et skridt i sin karriere, og vi er rigtig glade for han har valgt et ophold i Frederikshavn. Han er en forward der passer godt ind i vores koncept, med mange unge spillere der har fremtiden foran sig. En spiller,https://www.whitehawks.dk/ vi tror vi kan udvikle yderligere under Jari Pasanen og Frederik Åkessons vinger.

Selv er William begejstret for det kommende ophold i Frederikshavn, som er hans første afstikker væk fra barndomsklubben Rungsted.

- Jeg vil gerne tage det næste skridt i min karriere, så jeg tror det bliver godt for mig at der nu kommer nogle nye øjne og kigger på mig. Jeg synes jeg præsterede fint for Rungsted i sidste sæson, men jeg vil gerne rykke mig yderligere, hvilket jeg tror jeg kan i Frederikshavn.

- Jeg tror, det bliver godt at komme hjemmefra og blive mere moden, både som menneske og ishockeyspiller. Så jeg ser meget frem til at fortsætte karrieren i Frederikshavn.

William Boysen ankommer til Frederikshavn i starten af august, og han vil få trøje nummer 18