PRESSEMEDDELELSE:  White Hawks henter Patrick Madsen

PRESSEMEDDELELSE: White Hawks henter Patrick Madsen

30.04.19

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan præsentere den første forstærkning til White Hawks til den kommende sæson.

26-årige Patrick Madsen har sat sin underskrift på en et-årig kontrakt, hvilket vi er rigtig stolte over. Patrick Madsen var en af de spillere der stod øverst på Jari Pasanens liste over mulige emner til White Hawks, og derfor er vi meget glade for at det lykkedes at få ham til Frederikshavn.

I Patrick Madsen får vi en fysisk stærk back der har sine styrker i det defensive. Han er også en spiller der går med i det offensive spil, og han passer perfekt ind i den spillestil som White Hawks praktiserer. Hans store størrelse gør at han rager godt op i landskabet, og han er stærk til at rydde op foran mål.

Patrick Madsen har spillet over 400 kampe i Metal Ligaen for Herning Blue Fox, så der er ingen tvivl om at det er en særdeles rutineret spiller, vi får tilknyttet til den kommende sæson. Han er en person der samtidig er god i omklædningsrummet, hvilket der altid er brug for i en lang ishockeysæson.

Selv siger Patrick Madsen.

-Jeg føler det er det rigtige step i min karriere på nuværende tidspunkt. Jeg synes det er et spændende projekt I har gang i med Jari som træner, og den spillestil I havde i sidste sæson fascinerer mig, og havde afgørende betydning for mit valg. Jeg kan godt lide at backerne får lov at gå med i spillet, og jeg har selv udviklet mig på den offensive del de sidste par år. En af de ting jeg også går op i er chancen for at vinde noget, og det føler jeg er muligt i Frederikshavn. Derudover kender jeg mange af spillerne på holdet, og har spillet sammen med flere af dem på klubhold og ungdomslandshold.

Patrick Madsen flytter til Frederikshavn i august, og vi ser meget frem til at have ham i truppen til den kommende sæson.