PRESSEMEDDELELSE: White Hawks henter Mikkel Hansen i Hvidovre

02.05.19

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan oplyse, at vi har skrevet en et-årig kontrakt med den talentfulde 19-årige back Mikkel Hansen.

Mikkel Hansen er født og opvokset i Hvidovre, og har spillet hele sin ungdom i den lokale klub. Det blev til enkelte optrædener i sidste sæson for Hvidovre Fighters, inden deres ærgerlige konkurs.

Mikkel Hansen er en spillende back med et godt skøjteløb, og han glæder sig enormt til at prøve sig af i Frederikshavn White Hawks.

Vi ser frem til at få Mikkel Hansen ind i truppen, og vil få en spiller der er sulten efter at lære en hel masse under træner Jari Pasanen.

Selv siger Mikkel Hansen omkring hans skifte til Frederikshavn White Hawks.

-Jeg glæder mig til at få muligheden for at udvikle mig i Frederikshavn. Jeg føler White Hawks er en god klub, og det er et spændende projekt der er i gang deroppe. Det vil jeg meget gerne være en del af. Jeg forventer ikke fuld spilletid fra starten af, og er helt klart indstillet på at jeg skal kæmpe mig på holdet. Derudover glæder jeg mig til at komme hjemmefra og prøve noget nyt.

Udover at spille ishockey skal Mikkel gå i skole i Frederikshavn, hvor han skal i gang med en tre-årig HF uddannelse.

Vi ser frem til at byde Mikkel Hansen velkommen, og han vil flytte til Frederikshavn i løbet af sommeren.