PRESSEMEDDELELSE: White Hawks forlænger med Christopher Frederiksen

31.05.19

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentligøre, at vi også i næste sæson har Christopher Frederiksen i truppen.

24-årige Christopher Frederiksen har allerede spillet små 400 kampe i Metal Ligaen for Frederikshavn White Hawks og Aalborg Pirates. Trods den store erfaring, er Christopher en spiller der stadig gerne vil lære og blive bedre, og vi så i sidste sæson han leverede sin pointmæssigt bedste i Metal Ligaen med 19 mål og 17 assister.

Selv siger Christopher om forlængelsen af kontrakten for 2019/2020 sæsonen.

-Jeg er glad for at blive i Frederikshavn White Hawks, og ser frem til en ny sæson med holdet. Jeg håber, vi kan tage endnu et step op, og er sikker på det også vil hjælpe mig i min personlige udvikling at tage et år mere i White Hawks. Jeg glæder mig også til at spille foran de fantastiske fans igen i næste sæson, da de leverer en rigtig god opbakning til holdet.

Vi er ikke i tvivl om at Christopher bliver en af profilerne i næste sæson, og vi er utrolig stolte over, at endnu en af vores egne har lyst til at være en del af det spændende projekt vi selv synes vi har gang i heroppe.

Scanel Logo Noborder