PRESSEMEDDELELSE: THOMAS SØNDERGAARD TILBAGE I WHITE HAWKS TRØJEN

30.04.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har skrevet en tre-årig kontrakt med Thomas Søndergaard.

https://www.whitehawks.dk/Det har altid høj prioritet hos os, at få spillere af egen avl til at spille for White Hawk. Derfor er vi også rigtig stolte over at Thomas, efter et succesrigt ophold i Herlev, har valgt at vende hjem til Frederikshavn.

Vi får en Thomas Søndergaard tilbage til klubben, der har haft et stort ansvar i Herlev, og har grebet chancen. Han var en stor profil på det Herlev mandskab der overraskende nåede slutspillet i den forgangne sæson, og fik sat et flot aftryk. Han har efterhånden fået rigtig stor rutine i Metal Ligaen, og vi forventer os rigtig meget af ham de næste tre sæsoner.

Thomas er en god mand at få tilbage til klubben. Han kender omgivelserne, og bliver en stor gevinst i omklædningsrummet med hans altid smittende humør. Vi glæder os rigtig meget til at få ham tilbage i truppen, hvor han får sit gamle nummer 7 tilbage på trøjen.

Thomas Søndergaard udtaler selv om skiftet tilbage til klubben.

-Det naturlige valg var at tage tilbage til Frederikshavn. Det var enten Herlev eller Frederikshavn, og af rent sportslige grunde skal jeg nu spille med hvor det er sjovere. Jeg er blevet to år ældre siden jeg var her sidst, og jeg har fået masser af erfaring, og spillet fuldt ud i Herlev. Jeg har spillet mod de bedste kæder i de andre klubber, og ved jeg kan spille lige op med dem. Jeg tager hjem for at gøre en forskel, og har høje forventninger til mig selv, lyder det fra Thomas Søndergaard.

Vi glæder os til at byde Thomas velkommen tilbage til klubben igen.