PRESSEMEDDELELSE: TADEAS GALANSKY NY MÅLMAND I WHITE HAWKS

14.05.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har skrevet en to-årig kontrakt med Tadeas Galansky.

Tadeas Galansky kom til Danmark i 2015, og har et rigtig godt kendskab til hvordan man vinder titler i dansk ishockey. Det vidner pokaltitler med både Odense og Aalborg, og senest et dansk mesterskab med Aalborg om.

Vi har ofte set Galansky levere mirakler på stregen, og han var vel ene mand om at vinde pokaltitlen, da Odense rejste fra Frederikshavn i champagne rus, for tre sæsoner siden.

Galansky er 25 år, men har allerede været vej af USA og Finland, siden han forlod hjemlandet Tjekkiet i 2009. Vi tror vi har fundet den helt rigtige keeper til Frederikshavn White Hawks. En ung keeper der stadig er sulten efter succes, og en keeper der er dedikeret til at spille ishockey på topplan.

Vi glæder os til at byde Tadeas og familien velkommen til Frederikshavn i august, hvor Galansky bliver udstyret med trøje nummer 29.

Foto: iShoot.dk