PRESSEMEDDELELSE: NYE KONTRAKTER MED TOPHOLT OG LARSEN

05.05.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan oplyse, at vi har forlænget kontrakterne med to af vores unge talenter.

Gorm Topholt har forlænget sin kontrakt for de kommende to sæsoner, og backen Thomas Larsen har forlænget kontrakten for den kommende sæson.

Gorm Topholt har for alvor bidt sig fast i White Hawks truppen, og skal bygge videre på hans spil. Vi tror han kan tage yderligere step opad i karrieren, under Jari Pasanen´s ledelse. Gorm er en slidertype, der altid giver sig 100%, og vi er glade for at have ham i truppen de kommende to år.

Selv udtaler Gorm følgende om kontraktforlængelsen.

-Jeg er rigtig glad for at blive i Frederikshavn de næste to sæsoner. Jeg er født og opvokset i byen, og jeg er taknemmelig for at jeg har fået den her mulighed. Jeg kunne ikke forestille mig at spille andre steder.

Thomas Larsen fik store dele af forrige sæson ødelagt af skader. Vi er dog overbeviste om, at Thomas har kvaliteterne til at bide sig fast i truppen på sigt. Han er stadig i en læringsproces omkring det at spille i Metal Ligaen, men han har en god indstilling til tingene, og kan allerede i den kommende sæson bidrage med en masse.

Han udtaler følgende.

-Jeg ser frem til en ny spændende sæson, med ny cheftræner og assistenttræner. Jeg satser stærkt på de kan hjælpe os til en bedre placering i den nye sæson.

Vi i Elite Nord Frederikshavn A/S ser frem til det fortsatte samarbejde med de to lokale drenge.