PRESSEMEDDELELSE: MATHIAS MØLGAARD NY MAND I TRUPPEN

16.05.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har skrevet en to-årig kontrakt med Mathias Mølgaard.

Mathias Mølgaard er en spiller der altid giver sig 100 %, og han er altid at finde inde foran mål når der skal ryddes op. Han spiller med hjertet, og med over 100 kg får vi en robust forstærkning.

Han har fået hele sin ishockeyopdragelse i Herning, hvor han tilbage i 2011 fik debut for Herning Blue Fox. Mathias er 24 år, og kommer til Frederikshavn med stor sult.

Navnet Mølgaard er ikke ukendt i Frederikshavn, hvor vi tidligere har haft Lars Mølgaard i spillertruppen. Han er onkel til Mathias Mølgaard, som i White Hawks kommer til at optræde med nummer 45 på ryggen.

-Jeg tror, det er på tide at prøve noget nyt i min karriere. Derfor glæder jeg mig rigtig meget til at skifte til Frederikshavn, som altid har været tæt på mig qua at Lars (Mølgaard) har spillet der. Jeg ved hvad Frederikshavn står for, da de altid spiller med i toppen og spiller for mesterskabet. Det gør jeg også selv, og jeg vil levere masser af hårdt arbejde og kæmpe for holdet og klubben.

-Samtidig er jeg utrolig taknemmelig over, at Sten Uggerhøj har gjort det muligt at jeg kan fortsætte mit job hos Uggerhøj.

Vi glæder os til at byde Mathias velkommen til Frederikshavn i begyndelsen af august måned.

Foto: iShoot.dk