PRESSEMEDDELELSE: 2 ÅR MERE MED NICK OLESEN

13.02.18

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har forlænget kontrakten med Nick Olesen for de kommende to sæsoner.

Siden Nick kom hjem til Frederikshavn, efter ophold i udlandet, har han i White Hawks vokset sig til en af de stærkeste angribere i Metal Ligaen. Han er lige nu den mest scorende spiller i Metal Ligaen, og det er derfor fuldt ud fortjent at han er netop er udtaget til landsholdet i denne uge.

Nick er en ombejlet spiller i danske og udenlandske klubber, så derfor er vi ekstra stolte over at vi kunne forlænge hans kontrakt med yderligere to år. Klubben har et ønske om have så mange spillere af egen avl som muligt, og vi er derfor rigtig glade for at Nick fortsætter i Frederikshavn de næste to år.

Selvom Nick Olesen i denne sæson har været en af Metal Ligaens bedste spillere, så tror vi på at Nick kan udvikle sig yderligere. Han vil i de kommende sæsoner uden tvivl få endnu mere ansvar på holdet, og vi ser frem til mange scoringer fra ham i de kommende sæsoner.

Selv siger Nick Olesen om forlængelsen.

Jeg er rigtig glad for forlængelsen af kontrakten med White Hawks, da jeg arbejder målrettet efter at komme til at spille på så højt et niveau som muligt. Indtil jeg er klar til dette, kan jeg ikke forestille mig at spille i nogen anden klub end min moderklub, forudsat selvfølgelig, at forudsætningerne i klubben er til stede.