Hovedsponsorer:
Dato: 22-06-11
Læst: 4641 gang(e)

PRESSEMEDDELELSE: Topspillere til White Hawks

I samarbejde med en større sponsorgruppe er det lykkedes Elite Nord Frederikshavn A/S, at indgå kontrakter med 2 særdeles interessante spillere. Det drejer sig om to canadiske angribere, den 26 årige Andrew Sarauer og den 29 årige Dominic Leveille.

Andrew Sarauer øverste billede, kommer til at spille i nr. 40 i White Hawks. Det er endnu ikke afgjort hvilket nr. Dominic Leveille (nederste billede) skal spille i.

Det økonomiske fundament er skabt af 10 lokale firmaer, som alle har et fælles ønske om at bidrage til at skabe et stærkt sportsligt grundlag til den kommende sæson.

”Vi har udtrykt et ønske om at der skabes en meget stærk A-kæde, uden at det på nogen måde går ud over spilletiden til vores lokale kræfter ” udtaler Ole Thue Hansen fra selskabet Scanel International A/S, der sammen med Hytek A/S, Vestergaard Marine A/S, Nicon Industries A/S, Norisol A/S, P. Conradsen A/S, Victor A/S, Mekanord A/S, Ejendomsmæglerfirmaet Calundan og Svend Aage Christiansen A/S samt en anonym sponsor, på denne måde aktivt medvirker til forstærkning til truppen.

Andrew Sarauer:
Andrew vil med en højde på 193 cm og vægt på 93 kg, give White Hawks en vis tyngde i angrebsspillet. Han er særdeles stærk både i powerplay og boxplay. Han har i de sidste 3 sæsoner produceret intet mindre end 176 point i 180 kampe i ECHL og kommer fra Reading Royals. Han er den spiller som har scoret 3. flest point for klubben nogensinde og ligger på en delt førsteplads med hensyn til flest scorede mål for klubben nogensinde. Andrew blev i øvrigt draftet af Vancouver Canucks i 4. runde tilbage i 2004.

Andrew har de seneste sæsoner haft afstikkere til AHL, og havde mulighed for at spille i AHL i næste sæson, men har altså valgt Frederikshavn White Hawks som sin næste klub.

Dominic Leveille:
Dominic kommer fra CHL klubben Odessa Jackalopes. Han giver også en vis tyngde i angrebet med sine 180 cm og 91 kg. Han er netop den type som klubben har ledt efter de sidste 2-3 måneder og må betegnes som et mindre scoop. Han har produceret 363 point i 294 kampe i CHL og har været på All-star holdet 4 år i træk!

Dominic glæder sig rigtig meget til at komme til Europa og Frederikshavn og har sendt os følgende besked:

"I am really excited to join the White Hawks; it’s a new challenge for me in my career. I heard great things about Frederikshavn both the city and the hockey organization. So I am thrilled to be part of this team and already looking forward to the training camp".

”Med tilgangen af disse 2 målscorere udover Greg Jacina må vi sige at vi har fået ”signet” nogle virkelig klasse målscorere til den nye sæson. Vi vil endnu en gang sige tak for den store opbakning fra vores sponsorkreds, hvilket har gjort det muligt at hente disse 2 klassespillere” udtaler Henrik Andersen direktør for Elite Nord Frederikshavn A/S.