Hovedsponsorer:
Dato: 16-01-13
Læst: 3302 gang(e)

PRESSEMEDDELELSE: Stephane Goulet til White Hawks

Elite Nord Frederikshavn A/S kan med stor glædeoffentliggøre at vi har skrevet kontrakt med den 27-årige canadiske forward Stephane Goulet.

Stephane er en stor og stærk wing med sine 190 cm og 94 kg.

Stephane er netop den type som vi har ledt efter og vi har bl.a. fået ham rekommanderet af vores egen Phil Paquet som har spillet med ham i ECHL for Bakersfield Condors. I netop ECHL har han spillet 228 kampe og lavet imponerende 192 point. I sidste sæson spillede Stephane i den stærke bundesliga for Eispiraten Crimmitschau hvor han i 48 kampe producerede 45 point.

Af private årsager har han i denne sæson spillet i den canadiske liga LNAH trods tilbud om at komme tilbage til den tyske klub som gerne ville beholde ham.

Stephane betegnes som en stærk spiller med stor pucksikkerhed og lidt af en ”sniper” med et rigtig godt skud. Han vil blive en kærkommen forstærkning til White Hawks truppen der hermed er fuldendt for resten af sæsonen.

Igen skal der lyde en tak til en del sponsorer som har gjort det muligt at få tilknyttet Stephan som vil spille med trøje nr. 61

Stephane Goulets profil på Eliteprospecs