Hovedsponsorer:
Læst: 6989 gang(e)

PRESSEMEDDELELSE: Ny dansker til White Hawks

Foto: www.bulldogs.dk

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har skrevet en to-årig kontrakt med backen Simon Grønvaldt.

Vi ser meget frem til at få 26-årige Simon Grønvaldt til Frederikshavn, hvor vi får en offensiv back der er stærk i powerplay. Han er en pointstærk spiller, der i de sidste tre sæsoner i Odense har leveret 94 point.

Det er en rutineret Metal Liga spiller vi får til Frederikshavn. Simon Grønvaldt har spillet tæt ved 300 kampe i Metal Ligaen, hvor han har repræsenteret Aalborg Pirates, Odense Bulldogs, og barndomsklubben Rødovre Mighty Bulls.

Selv siger Grønvaldt om overvejelserne til at tage springet fra Fyn til Vendsyssel.

-Jeg synes Frederikshavn er en spændende klub, og de har et rigtig spændende hold. Det er et hold med en god danskerstamme, og jeg ser frem til at kunne gøre den stamme endnu bredere. Jeg er rigtig sulten efter at vinde noget med Frederikshavn. Så jeg tager herop for at forsøge at vinde guldet, udtaler Simon Grønvaldt.

Han flytter til Frederikshavn 1. juli, og vil deltage i den sidste del af sommertræningen med sine nye holdkammerater.

Vi glæder os til at byde Simon Grønvaldt velkommen til byen og klubben, og ser frem til de kommende to sæsoner med ham i den hvide trøje.