Hovedsponsorer:
Dato: 08.05.2017
Læst: 1808 gang(e)

PRESSEMEDDELELSE: Christian Larsen fortsætter

Det er med stor glæde vi i Elite Nord Frederikshavn A/S kan offentliggøre, at vi har forlænget kontrakten med målmand Christian Larsen for yderligere en sæson.

Christian fik hele sidste sæson ødelagt grundet hans alvorlige sygdom, hvilket har været en hård periode for ham. Vi har fulgt, og støttet ham hele vejen igennem, og vi er meget glade for at han nu er erklæret rask, og klar til at tage en ny tørn for White Hawks.

Han er meget vellidt i truppen, og møder hver dag op med et fantastisk humør, som spreder sig til resten af omklædningsrummet. Samtidig er han en rigtig god konkurrent til Thomas Lillie, hvilket kun gør dem begge endnu bedre og skarpe.

Selv siger Christian Larsen.

-Det var ikke en svær beslutning at sige ja til at fortsætte i Frederikshavn. Jeg har været rigtig glad for de to år jeg har været heroppe indtil videre, og så betyder det rigtig meget, at det er en klub der satser på danske målmænd. Jeg er glad for der er kommet styr på min sygdom, og ser frem til at starte op på en frisk til august.

Christian bruger sommeren i København sammen med familien, og vender retur til Frederikshavn i august måned.